ROWENTA X-Plorer Serie 130 Ai RR9067WH

X-Plorer Serie 130 Ai RR9067WH
Найтонший робот з високоточною лазерною навігацією*

Відчуйте задоволення та легкість від прибирання з роботом-пилососом Rowenta X-PLORER Serie 130 АІ, оснащеним штучним інтелектом та надтонкою формою (заввишки всього 8 см) - він забезпечить прибирання кожного сантиметру вашого будинку. Відчуйте перевагу новітньої передової технології Rowenta в поєднанні зі стильним дизайном та надкомпактною формою. Високотехнологічна лазерна навігація забезпечує ефективне прибирання, а постійне картографування та штучний інтелект пропонують персоналізовані налаштування для та функції прибирання.

Номер для довідки : RR9067WH

*В порівнянні з ТОП-15 найпопулярніших по продажах лазерних роботів у Європі (23 країни), дані незалежної перевірки за 2021 рік, вартість і обсяг продажів

Перевагитовару

Легке та ефективне прибирання за допомогою найтоншого лазерного робота-пилососа*

Робот-пилосос Rowenta X-PLORER Serie 130 АІ зі штучним інтелектом забезпечує ефективне прибирання в новій ультратонкій формі. Це революційне рішення для прибирання, створене на основі передових технологій. Робот-пилосос оснащений передовими технологіями: лазерною навігацією, постійним картографуванням, штучним інтелектом, що самостійно навчається, а також функцією прибирання 4-в-1 - для якісного прибирання вашого помешкання. 

Технічні характеристики / порівняння

Очищаюча здатність
Технологія Центральна щітка, що обертається  
Тип щітки Electro-brush  
Бічна щітка 2  
Тип мотору Безщітковий мотор  
Рівні потужності 4  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Vacuum cleaning efficiency 2000 Pa < Great <4000 Pa  
Mopping Standard  
Навігація
Режими для різних приміщень    
Функція обходження перешкод Good (Low obstacle detection >8cm)  
Віртуальні стіни Так: через Додаток  
Level of room coverage (Navigation technology) Best-in-class (laser or laser+camera)  
Home mapping in the App Room management and cleaning report  
Ability to go under low furniture Best in class  
З'єднання
Scheduling    
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)    
Програмування завдань
Selection of rooms to be cleaned Yes (customized cleaning)  
Autonomy
Тип акумулятора Літій-іонний  
Час безперервної роботи (без підзарядки)
Тип зарядного пристрою Док-станція  
Самопідзарядка    
Швидка зарядка    

Документація

Запитання та відповіді

Програму для роботів розроблено виключно для смартфонів.
Якщо ваша мережа не відображається в списку доступних мереж, пересуньте пристрій ближче до маршрутизатора.
Якщо мережа все ще не відображається, вона може бути несумісною з вашим пристроєм. Зокрема, мережі в діапазоні 5 ГГц не підтримуються. Перевірте список сумісних пристроїв і мереж.
Перейдіть до налаштувань смартфона та переконайтеся, що його підключено до домашньої мережі Wi-Fi. Домашню мережу Wi-Fi має бути підключено до Інтернету.
Під час підключення деяких телефонів Xiaomi можуть виникнути проблеми. Може з’явитися надзвичайно велика кількість спливаючих вікон.
Ця проблема є характерною для телефонів з операційною системою MIUI (як-от моделі Redmi та Pocophone).

У цьому випадку спробуйте виконати наведені нижче кроки:
Налаштування > Додатки > Керування додатками > Роботи Rowenta > Інші дозволи. На цій сторінці надайте дозвіл "Змінення підключення Wi-Fi".
Налаштування > Wi-Fi > Додаткові налаштування > Менеджер Wi-Fi. На цій сторінці вимкніть доступні параметри.
Якщо після кількох невдалих спроб помилка не зникла, виконайте наведені нижче дії.
Натисніть на пристрої кнопки «Головна» і «Пуск/Пауза» протягом 5 секунд і переконайтеся, що індикатор Wi-Fi швидко блимає.
В іншому випадку вимкніть і знову увімкніть пристрій за допомогою перемикача під смітником.


Якщо помилка не зникла, це може бути пов’язано з неправильним використанням телефона.

Телефон Android
У процесі підключення застосунок автоматично під’єднає робота. Важливо не від’єднуватися від цієї нової мережі.
Під час підключення може з’явитися спливаюче вікно, вміст якого залежить від моделі вашого телефона.
• Якщо вам буде запропоновано змінити мережу, бо поточна не має доступу до Інтернету, відмовтеся.
• Якщо в спливаючому вікні запитується, чи потрібно від’єднатися від мережі без Інтернету, не від’єднуйтеся.
• Якщо в спливаючому вікні повідомляється про відсутність Інтернету, але не пропонується змінити мережу, не виконуйте жодних дій.

iPhone
Під час підключення до пристрою з’явиться спливаюче вікно із запитом щодо підключення до мережі «SEB_ACCESS_POINT». Погодьтеся, натиснувши кнопку «Приєднатися».
Якщо вам не вдається виконати цей крок кілька разів, перезапустіть телефон і спробуйте ще раз.
Після введення пароля не вдається підключитися до мережі Wi-Fi.

1. Перевірте пароль Wi-Fi і уважно введіть його знову.
2. Тримайте смартфон поруч із пристроєм та інтернет-модемом, доки процес підключення не буде завершено.
3. Пристрій неможливо підключити до загальнодоступних мереж, наприклад у готелі.
4. Телефон Android Під час підключення до пристрою може з’явитися спливаюче вікно. У процесі підключення застосунок автоматично під’єднає робота. Важливо не від’єднуватися від цієї нової мережі.
Нижче наведено приклади проблем, які можуть виникнути під час використання різних моделей телефонів.
• Якщо вам буде запропоновано змінити мережу, бо поточна не має доступу до Інтернету, відмовтеся.
• Якщо в спливаючому вікні запитується, чи потрібно від’єднатися від мережі без Інтернету, не від’єднуйтеся.
• Якщо в спливаючому вікні повідомляється про відсутність Інтернету, але не пропонується змінити мережу, не виконуйте жодних дій.

Після кількох невдалих спроб виконайте наведені нижче дії.
• Перезапустіть модем Wi-Fi.
• Вимкніть пристрій і знову ввімкніть перемикачем під зі сміттєзбірником.
Після введення пароля не вдається підключитися до хмари.

• Під час підключення до хмари для успішного створення пари потрібне інтернет-з’єднання. Для цього можна активувати мобільне передавання даних або автоматично підключитися до домашньої мережі.
• Перевірте дату й час на телефоні. Якщо вони неактуальні, виконати підключення не вдасться.

Після кількох невдалих спроб виконайте наведені нижче дії.
• Перезапустіть модем Wi-Fi.
• Вимкніть пристрій і знову ввімкніть перемикачем під зі сміттєзбірником.

Після кількох невдалих спроб можна скинути пристрій.
Натисніть кнопку «ввімкнення/зупинки» протягом 20 секунд.
Голосовий помічник Alexa


Голосовий помічник Google
Можливих причин кілька:
• Ви ввели неправильну адресу електронної пошти для облікового запису. Перевірте її.
• Ви ввели неправильний пароль. Щоб скинути налаштування, запросіть тимчасовий пароль електронною поштою, а потім змініть його в меню програми.
Користуватися ним слід лише на підставі власних уподобань.
Перевірте, чи дозволено надсилання сповіщень на смартфон.
Перейдіть на смартфоні в пункт меню «Налаштування» > «Сповіщення» й перевірте, чи дозволено надсилання сповіщень від застосунку Rowenta Robots.
Під час редагування мапи використовуйте кнопку «Зони» для створення й редагування двох різних типів зон.
• «No-go zone (Заборонена зона)» — це обмежена ділянка, до якої доступ робота заборонений.
• «Cleaning zone (Зона прибирання)» — це визначена ділянка, у якій робот може прибиратися (наприклад, дитяча ігрова кімната чи простір під диваном).

На мапі можна створити скільки завгодно зон.
На головній сторінці застосунку натисніть на назву наявної мапи, а потім проведіть ліворуч і натисніть кнопку «Створити мапу».

Також можна перейти в застосунку в пункт меню «Налаштування» > «Мої мапи» > «Створити мапу». Ваш робот почне досліджувати оточення, щоб створити нову мапу. Залежно від поверхні дослідження може тривати декілька хвилин. Зачекайте, доки не закінчиться дослідження. Укажіть ім’я нової мапи й підтвердьте її.
Перейдіть у застосунку в пункт меню «Налаштування» > «Мої мапи», виберіть мапу, яку потрібно видалити, натисніть значок кошику в правому верхньому куті, щоб видалити мапу.
Перейдіть у застосунку в меню «Налаштування» > «Мої мапи», виберіть одну з мап, щоб отримати доступ до інструментів редагування.
«Глибокий режим» — це сервіс програми для моделей S120 AI і S130 AI. Ця функція дозволяє вашому роботу виконувати інтенсивне прибирання, двічі проходячи поверх ділянки.
Послуги штучного інтелекту – це функції, створені для покращення взаємодії з користувачем. Залежно від способу використання та ваших вподобань робот зможе надати вам персоналізовані пропозиції щодо прибирання, планування та заборонених зон.
Застосунок запропонує вам прибирання або розклад на основі останніх 3 тижнів.
Щоб налаштувати уподобання в застосунку, перейдіть на головну сторінку, перейдіть до панелі керування та натисніть «Створити улюблене», а потім налаштуйте його на свій розсуд.
Заборонено прибирати пилососом вологі поверхні, всмоктувати будь-які рідини, гарячі предмети (розпечене вугілля, цигарки), надзвичайно дрібнодисперсні речовини (гіпс, цемент, попіл тощо), велике гостре сміття (скло), шкідливі речовини (розчинники, абразивні речовини тощо), агресивні продукти (кислоти, засоби для очищення тощо), легкозаймисті та вибухонебезпечні продукти (на основі олії або спирту).
Розташуйте зарядну станцію біля стіни на рівній поверхні в місці, де робот-пилосос може легко її знайти.
У цьому місці мають бути відсутні перешкоди (зокрема, килими). Залиште принаймні по 1,5 метру вільного простору ліворуч і праворуч, а також 2 метри перед зарядною станцією. Якщо станцію розташовано в куті або її складно знайти, робот-пилосос не зможе дістатися до неї.
Покладіть кабель живлення зарядної станції вздовж стіни.
Для отримання докладніших відомостей дивіться інструкції в посібнику користувача.
Постійно залишайте зарядну станцію приєднаною до розетки (функція автоматичної підзарядки не буде доступна, якщо зарядну станцію не активовано).
Так, ваш робот-пилосос оснащено датчиками падіння, які виявляють сходи та діри.
Проте в деяких ситуаціях датчики можуть бути неефективними. Наприклад, вигнуті краї сходів, килими біля сходів, слизькі поверхні й перешкоди можуть погіршити ефективність датчиків.
Перш ніж запускати робот-пилосос, переконайтеся, що в приміщенні немає перешкод, шнурів живлення, одягу або інших потенційно небезпечних предметів, що можуть призвести до поломки приладу або інших нещасних випадків.
Так, робот можна заряджати на станції для заряджання, навіть коли його головний вимикач вимкнуто.
Перевірте, чи правильно встановлено перемикач знизу робота в положення ON (УВІМК.).
Робот-пилосос має 3 режими навігації:
• Permanent map (Постійна карта) (для вказання специфічних параметрів для приміщення)
• No-go zones (Стоп-зони) (для позначення зон, у які робот не повинен потрапляти)
• Spot (Місцевий) (для очищення певних зон)
Щоб відправити робота на док-станцію, натисніть кнопку Home (База) на роботі.
Якщо робот починає очищення від док-станції, він за замовчуванням повернеться до неї.
Завжди тримайте робот-пилосос на док-станції, коли ви ним не користуєтеся.
Якщо ви плануєте не користуватися роботом тривалий час, повністю зарядіть акумуляторну батарею, а потім витягніть її, попередньо переконавшись, що робота вимкнено. Зберігайте їх у прохолодному сухому місці. Заряджайте акумуляторну батарею кожні 3 місяці.
Передбачено 3 різні швабри для певного використання:
• Сіра швабра — стандартна швабра для звичайного використання.
• Блакитна швабра — це швабра для тварин, її текстура більш шорстка, щоб краще видаляти плями від домашніх тварин.
• Зелена швабра - це швабра проти алергії для кращого видалення дрібних частинок.

Сіру та блакитну швабри потрібно зволожити перед встановленням на підставку для швабри, на відміну від зеленої швабри, яку потрібно використовувати без води.
Ні, робота не можна заряджати, якщо він вимкнений, тому, будь ласка, увімкніть робота перед заряджанням.
Не рекомендується використовувати швабру з водою на делікатних поверхнях, наприклад на паркеті, килимах та ковриках.
Щоб уникнути цих чутливих зон, ви можете створити навколо них зону, яку заборонено прибирати: робот не буде заходити туди, якщо встановлений резервуар для води.
Якщо робот двічі застрягне в одному місці, він запропонує заборонену зону площею 1 м².
Ні, резервуар для води та зволожену швабру потрібно встановлювати безпосередньо перед прибиранням і знімати відразу після прибирання.
Негайно вимкніть робот-пилосос.
Зніміть пилозбірник, фільтр і головну щітку.
Добре висушіть перш ніж встановити назад.
Викидайте вміст контейнера для пилу в кошик для сміття після кожного використання. Очищайте ущільнення контейнера для пилу тканиною.
Рекомендується очищати центральну щітку раз на тиждень.
Додаткові відомості див. у посібнику користувача.
Рекомендується чистити фільтри щонайменше раз на тиждень.
Додаткові відомості див. у посібнику користувача.
Ліве, праве й передні коліщатка потрібно регулярно очищати від волосся й ниток.
Рекомендується протирати датчики й клеми заряджання (робота й бази для заряджання) чистою сухою тканиною раз на тиждень.
Вимкніть робота, перш ніж очищати датчики й клеми заряджання.
Не використовуйте мийні засоби для очищення робота-пилососа.
Для деяких деталей можна використовувати воду, а інші можна очищати тільки сухою тканиною. Додаткові відомості див. у посібнику користувача.
Рекомендується замінювати фільтр дрібного пилу й поролоновий фільтр кожні 6 місяців.
Бічні щітки потрібно замінювати на нові кожні 6 місяців.
Не використовуйте прилад. Щоб уникнути небезпеки, їх має замінити авторизована компанія з ремонту пилососів.
Не використовуйте прилад. Щоб уникнути небезпеки, не торкайтеся клем. Необхідно від’єднати зарядну станцію від електромережі, після чого цю станцію має замінити авторизована компанія з ремонту пилососів.
Перевірте:
чи контейнер для пилу не повний;
чистоту фільтрів;
чи в отвір для всмоктування під роботом не потрапив об’єкт або сміття.
Є кілька можливих причин:
• Якщо робот не почав роботу з док-станції, він не повернеться до неї. У такому разі робот повернеться у відправну точку.
• Якщо робот-пилосос працював у режимі Spot, він повернеться у відправну точку.
• Якщо робота підняти й знову поставити на підлогу, він спробує повторно визначити своє положення. Якщо йому це не вдасться, він повернеться у відправну точку.
Перевірте дотримання таких умов:
• Станцію для заряджання не можна ставити на килим.
• Станцію для заряджання потрібно встановити на безпечній відстані від джерел тепла в захищеному від сонячних променів місці.
• Вільне місце збоку й спереду від станції для заряджання має відповідати інструкціям із посібника користувача.
• Вилку правильно підключено до станції для заряджання.
• Кабель для заряджання підключено до джерела живлення.
• Навколо бази для заряджання немає предметів, що заважають.
• Біля клем станції для заряджання немає предметів, що заважають.
• Станцію для заряджання активовано (світлодіодний індикатор зелений).

Якщо після перевірки цих елементів робот все одно не може знайти базову станцію, зверніться до авторизованої компанії з ремонту пилососів.
Можна виконати такі дії:
• Вимкніть і ввімкніть головний вимикач.
• Від’єднайте кабель і знову вставте його в станцію для заряджання.
• Перевірте, чи не забруднено клеми заряджання й віконця датчиків, а потім протріть основний блок і станцію для заряджання сухою тканиною. Не забудьте перед цим вимкнути головний вимикач і вимкнути робота.
• Перевірте, чи немає біля станції для заряджання перешкод: дзеркального предмета, стільця тощо.

Якщо після цього автоматичне заряджання все одно не працюватиме як слід, зверніться до авторизованої компанії з ремонту пилососів.
Це звичайне явище. Пилосос можна залишати підключеним до док-станції без жодного ризику.
Застереження. Використовуйте тільки вказаний зарядний пристрій.
Перевірте дотримання таких умов:
• Чи правильно встановлено перемикач знизу робота в положення ON (УВІМК.).
• Якщо екран світиться. Якщо ні, зарядіть робота на базовій станції.
Перевірте дотримання таких умов:
• Колесам не заважають предмети.
• Робот не блокується через перепади рівня підлоги.
• Повідомлення про помилку не відображається. (див. розділ про усунення несправностей і коди помилок у посібнику користувача)
Можна виконати такі дії:
• Переконайтеся, що на відстані 10 см від сходів/ям немає перешкод.
• Протріть віконця датчика сухою тканиною.

Якщо після цього проблема залишиться, зверніться до ухваленої компанії з ремонту пилососів.
Перевірте, чи немає перешкод для роботи щітки. Очистьте щітку від волосся й ворсу.
Якщо щітка пошкоджена, замініть її на нову.
Індикатор, що блимає, і звуковий сигнал указують на помилку.
Відомості про помилки та їх усунення див. у посібнику користувача.
Можна виконати такі дії:
• Перевірте, чи не перекрито канал впуску.
• Перевірте, чи добре закріплено контейнер для пилу.
• Якщо контейнер для пилу заповнений, випорожніть його.
• Зніміть і очистьте центральну щітку.
• Перевірте, чи не забився фільтр.

Якщо після цього проблема залишиться, зверніться до ухваленої компанії з ремонту пилососів.
Функція захисту механічної щітки активується, коли робот виявляє ризик.

Можуть виникнути дві ситуації
Механічна щітка може застрягнути: робот намагатиметься її вивільнити й вимкне пилосос і механічну щітку.
Робот спробує вивільнити щітку: якщо це не вдасться, він вимкнеться й чекатиме, поки ви вивільните її вручну.

Якщо механічна щітка застрягає в товстому килимі через довгий і/або товстий ворс або якщо робот-пилосос очищує килим тривалий час, щітка припинить обертатися, і робот-пилосос продовжить працювати без неї.
З роботом можуть виникати певні проблеми, для яких передбачено коди помилок.
Що означають коди помилок і як вирішити відповідні проблеми, див. у посібнику користувача.
Можливо, фільтр вставлено неправильно. Спробуйте розташувати фільтр правильно в гнізді на тримачі.
Дотримуйтеся інструкцій, наведених у посібнику користувача, щодо ввімкнення приладу, а потім підключіть інший прилад до мережевої розетки, щоб переконатися, що вона працює. Якщо прилад усе одно не працює, не намагайтеся розібрати або відремонтувати прилад власноруч, замість цього зверніться в авторизований сервісний центр.
Це нормально, тому що ви підключені до пристрою, у якому немає функції підключення до Інтернету.
У деяких смартфонах після підключення до мережі Wi-Fi, до якої підключено пристрій, ви можете побачити повідомлення з проханням підтвердити бажання залишитися в цій мережі, що не має підключення до Інтернету. Щоб з’єднання було успішним, слід відповісти, що бажаєте підключитися до цієї мережі в будь-якому разі.
1. Перевірте, чи правильно підключений ваш робот до бездротової мережі (індикатор Wi-Fi робота увімкнено).
Якщо ні, вимкніть робота, а потім знову увімкніть його за допомогою перемикача «УВІМК./ВИМК.», розташованого під смітником, поки він знаходиться в зоні дії вашої бездротової мережі.

Якщо індикатор Wi-Fi все ще блимає, це може бути з кількох причин:
• Робот може бути вимкнений або недостатньо заряджений.
• Робот перебуває за межами досяжності вашої мережі Wi-Fi.
• Ви змінили пароль для мережі Wi-Fi. і робот більше не підключений до неї. Слід перезавантажити робота, а потім знову підключити його.
Щоб перезавантажити робота, натисніть кнопку «Пуск/Пауза» протягом 20 секунд. Потім вимкніть і ввімкніть робота за допомогою вимикача під смітником.
• Не вдалося правильно оновити внутрішнє програмне забезпечення робота. Дотримуйтесь інструкцій програми покроково.


2. Індикатор Wi-Fi робота світиться, але програма не підключається.
Ваш смартфон не підключено до Інтернету (через мережу Wi-Fi або 3G/4G).
Перезапустіть робота за допомогою перемикача під сміттєзбірником.
По-перше, якщо робот увімкнений, його слід вимкнути за допомогою основної кнопки, утримуючи її натиснутою протягом 3 секунд.
Налаштування робота можна скинути за допомогою «ввімкнення/зупинки» кнопки, утримуючи її натиснутою протягом 20 секунд.
Перевірте дотримання таких умов:
• Чи правильно встановлено перемикач під сміттєзбірником в положення ON (УВІМК.).
• Якщо екран світиться. Якщо ні, зарядіть робота на базовій станції.
Ні, прилад розроблено лише для використання в приміщенні.
Так, датчики робота-пилососа працюють без світла, прибирання виконуватиметься.
Робот-пилосос ефективно працює на твердих покриттях підлоги, зокрема плитці, паркеті, ламінаті, вінілі й килимах товщиною до 1,5 см.
Так, робот-пилосос рекомендується використовувати для підтримки чистоти. Проте деякі поверхні робот очищує не так ефективно, як звичайні пилососи.
Так, у мобільному додатку можна запланувати одноразове прибирання або налаштувати функцію щоденного прибирання.
Робот має обмеження: одна програма на день для оптимального прибирання всіх доступних приміщень.
Так. Після повного заряджання робот перемкнеться в режим очікування.
Так, робот автоматично повернеться до бази для заряджання, коли під час прибирання рівень заряду стане низьким.
Після заряджання пилосос почне процес прибирання заново.
Робот не повертається до док-станції, оскільки він не почав роботу з неї: оскільки робот повертається у відправну точку, він повернеться до місця, у якому почав прибирання в режимі Spot.
Ваш прилад містить цінні матеріали, що можна видобути або використати ще раз. Залиште його на міському пункті збирання відходів.
Якщо вам здається, що якихось частин бракує, зателефонуйте до центру обслуговування покупців, і ми допоможемо вам знайти прийнятне рішення.
Будь ласка, перейдіть до розділу "Аксесуари" веб-сайту, щоб легко знайти те, що вам потрібно для вашого продукту.
Знайдіть більш детальну інформацію в розділі «гарантії» цього веб-сайту.
Повне заряджання акумуляторної батареї триває 3 години.
Ви можете дати комусь свого робота, але ця людина має завантажити програму для роботів Rowenta та дотримуватись інструкцій щодо підключення.
Щоб ваш смартфон знаходив мережу Wi-Fi поблизу, програма потребує дозволу на визначення місцезнаходження відповідно до вимог компанії Google.
Якщо ви не дасте дозволу, смартфон не зможе знайти ваш пристрій, а також не зможе продовжити створення пари.
Ця інформація не використовуватиметься або зберігатиметься.
Робот може працювати до 120 хв, перш ніж батарея розрядиться.
Робот-пилосос має 3 режими потужності: Quiet, Eco, Standard і Boost.
Ви також можете активувати різні режими потужності в програмі на телефоні.
Якщо ви хочете продати свого робота, слід видалити свої дані:
• Натисніть кнопку «Старт/Пауза» та утримуйте протягом 20 секунд.
• Відкрийте програму «Роботи».
• Натисніть на налаштування.
• Натисніть на назву вашого робота та «Видалити продукт».