2. Хочете дізнатись більше про наші послуги? Перевірте ці розділи :

3. Ваш прилад перестав працювати? 

На Ваш прилад діє гарантія

Доручіть його безкоштовно відремонтувати одному з наших авторизованих сервісних центрів.

Якщо на Ваш прилад більше не діє гарантія, Вам доступні 2 можливі рішення: Зверніться безпосередньо до одного з наших авторизованих сервісних центрів. Вони візьмуть на себе відповідальність за Ваш прилад, проведуть відповідну діагностику та оцінку ремонту.

Якщо Ви бажаєте відремонтувати свій прилад самостійно, придбайте деякі запчастини та аксесуари в нашому онлайн-магазині аксесуарів та зверніться до нашої онлайн-підтримки online help.

4. Хочете дізнатись більше про наші послуги? Перевірте ці розділи :

Будь ласка, зв’яжіться з одним із наших уповноважених фахівців з ремонту.

Rowenta має акредитовані сервісні центри в Україні, які займаються гарантійним ремонтом побутової техніки та постгарантійним обслуговуванням, а також продають аксесуари та запасні частини.

 

5. Ви можете зв'язатися з нами за допомогою простої веб-форми, щоб надіслати запит, будь ласка, виберіть тему, пов'язану з вашим питанням

Потім заповніть форму, яка з'явиться, і надішліть її нам. Ми відповімо на ваш запит якомога швидше.

Заповнити контактну форму

6. Хочете зв'язатися з нами за телефоном ?

Телефон гарячої лінії: 0800 30 80 83
Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 9.00-18.00

Наша служба післяпродажного обслуговування та постгарантійної підтримки споживачів може відповісти на всі ваші запитання щодо товарів та послуг бренду Rowenta. Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами по телефону в зазначені години роботи кол-центру. У неробочий час ви можете скористатися нашою контактною формою, ми відповімо на ваш запит якомога швидше. Офіційною є лише вказана інформація про торгову марку Rowenta та контактні дані на веб-сайті rowenta.ua.