Меню

Бренд Rowenta добре відомий із 1909 року.
Ось основні етапи його історії.

від 1884 року до 1960-х років Походження бренду

У 1884 році Роберт Вайнтрауд (Robert Weintraud), промисловець із міста Оффенбах, засновує компанію Weintraud & Co GmbH, що виробляє канцелярські товари, аксесуари для курців, лампи й годинники.

Robert Weintraud Photography

Роберт Вайнтрауд

1909

У грудні 1909 року пан Вайнтрауд започатковує бренд Rowenta, назва якого походить від його імені.

Rowenta швидко зростає завдяки вишуканому дизайну і високоякісній продукції

вишуканому дизайну
і високоякісній продукції
Побутові прилади,

Побутові прилади,оснащені новітніми технологіями, швидко забезпечили успіх новій продукції.

  • Перші
    праски

  • Перші
    праски

  • Перші
    праски

1949

Запуск першої праски з термостатом для регулювання температури й керамічними нагрівальними елементами.
Новий логотип.

від 1960-х до 2000-х років Зосередження на інноваціях

  • KG-22 cafetiere

    КОДОВА НАЗВА: KG-22

    Додаткова інформація

    Rowenta запускає новий виріб, що згодом стане постійним лідером продажів: кавоварку KG-22. Кавоварку KG-22, більш відому як Filtermatic, обладнано гарячою пластиною, що зберігає каву теплою. Надзвичайно зручна у використанні, кавоварка KG-22 завдячує своїм успіхом дуже швидкій, як на той час, роботі (1 літр кави готується лише кілька хвилин), а також обтічним лініям і вишуканому помаранчево-білому дизайну, через який кавоварка гарно виглядає на будь-якому столі. Усього за 8 років продано 1,1 млн кавоварок!

  • ПЕРШІ ПИЛОСОСИ ROWENTA

    Додаткова інформація

    У 1970-х роках Rowenta завойовує репутацію продукції, що відрізняється увагою до деталей, високою якістю та вишуканим зовнішнім виглядом. Здобувши місце улюбленого бренду побутових виробів серед багатьох домогосподарств, Rowenta розширює свій портфель і включає в нього перші пилососи: вертикальні пилососи, підлогонатирачі й парооочисники. Rowenta працює так наполегливо й завзято, що відтепер назва бренду стає синонімом технологічних інновацій та ефективності.

  • ЛЕГКІ ПИЛОСОСИ

    Додаткова інформація

    У 1976 році Rowenta запускає свій перший комбінований пилосос-очисник, що отримує назву Bully. Він всмоктує як воду, так і пил (всмоктує воду, але не миє). Розробники ретельно розглянули кожну деталь і зробили її якомога зручнішою та ефективнішою: вертикальне виконання, великий об’єм, 5 багатонаправлених коліщаток, потужне всмоктування та вбудована технологія зменшення шуму. Так почалася революція у виробництві пилососів! Потужніші, ніж будь-коли, ці перші пилососи швидко перетворилися на флагмани продукції Rowenta. Як наслідок, компанія зосереджується на розробці ще більш продуманих і легких конструкцій.

  • ДИВЕРСИФІКАЦІЯ: ОСОБИСТА ГІГІЄНА

    Додаткова інформація

    Окрім іншої діяльності, Rowenta інвестує в зростаючий сектор виробів для особистої гігієни й догляду. Перша електрична зубна щітка бренду впродовж багатьох років залишається лідером продажів у Німеччині. Розробка, технологія, якість — ці слова стають кредо продукції Rowenta, зовсім як мріяв колись засновник бренду.

  • ROWENTA ЗНОВУ ВИНАХОДИТЬ ПРАСУВАННЯ

    Додаткова інформація

    На початку 1990-х рр. Rowenta представляє на ринку професійні праски DE800 і DM800, які згодом стануть легендою й величезним успіхом бренду. У постійному пошуку нових горизонтів Rowenta в 1991 році пропонує праску Surfline. Ця праска стає втіленням інноваційної концепції: система Heat and steam забезпечує постійний нагрів і подачу пари. Це означає, що користувачу більше не треба чекати, доки праска знову нагріється.

  • УКЛАДКА ВОЛОССЯ

    Додаткова інформація

    Прилади для вкладання волосся започатковують новий тренд у 1990-х роках. Бажання виглядати модно захоплює людей у дедалі молодшому віці, і молодь бажає вкладати волосся, як їхні улюблені зірки. Компанія використовувала підхід, орієнтований на потреби споживачів і заснований на дослідженнях і спостереженнях за головними тенденціями світової моди (гладеньке пряме волосся, чарівні кучері, «об'ємне сушіння»), що дало їй змогу створити цілу лінійку напівпрофесійних засобів для вкладання волосся.

  • DYMBO

    Додаткова інформація

    У 1994 році в Rowenta винаходять Dymbo, перший у світі компактний пилосос: його можна носити на плечі, проте він забезпечує такі ж високі робочі характеристики, що й великий прилад. Неможливо очистити пилососом кути в кімнаті? У 1997 році з’явилася трикутна головка для Delta System.

  • НОВА ПІДОШВА LASER

    Додаткова інформація

    Rowenta створює нову підошву, Laser, що відрізняється надзвичайною міцністю завдяки новій техногії зміцнення нержавіючої сталі. Система отворів для концентрації і розподілення пари робить прасування ефективнішим.

  • БЕЗМІШКОВИЙ ПИЛОСОС INFINIUM

    Додаткова інформація

    Безмішковий пилосос від Rowenta, що отримав назву Infinium, є втіленням потужності, високотехнологічності й вишуканого дизайну. Його проектувальник, Дік Пауел, волів, щоб кожний аспект пилососа був очевидним із першого погляду. Infinium має обтічні лінії від кришки до головки Delta Activ і прозорий контейнер, що знімається; він також обладнаний технологією Air Force System, яку було створено під впливом надбань аерокосмічної галузі. Завдяки своїй потужності й футуристичному дизайну він відрізняється від решти пилососів аналогічної категорії.

розробка Rowenta у світі

Бренд Rowenta справив стійке враження на вибагливих споживачів, що були захоплені якістю та інноваційністю його продукції.

від 2000-х років до сьогодні Rowenta підтверджує відданість своїм цінностям

  • Дизайн

  • Rowenta відрізняється дизайном своєї продукції.

    дизайном
    своєї продукції.

    Крім того, бренд започатковує співпрацю з іншими передовими брендами.

    співпрацю
    з іншими передовими брендами.

    Його продукція випереджає час за головними аспектами розвитку.

    випереджає
    час за головними аспектами розвитку.
    • у
      2004
      Rowenta було нагороджено за лінійку Brunch, що була створена Джаспером Моррісоном.
    • від
      2006
      Rowenta співпрацює з Elite Model Look, пропонуючи своїм покупцям ексклюзивну продукцію для вкладання волосся.
    • у
      2008
      Rowenta бере участь у важливій події у світі моди. Найкращі стилісти світу використовують продукцію Rowenta за лаштунками.
    • у
      2012
      після п’яти років досліджень разом із L'Oréal у продажу з’являється випрямляч Steampod для салонів краси.
  • Екомаркування

  • Rowenta намагається зменшити негативний вплив своєї продукції на довкілля, зберігши разом із тим високий рівень ефективності

    негативний вплив
    своєї продукції на довкілля,
    зберігши разом із тим високий рівень ефективності

    Задача, що відповідає нашим амбіціям

    амбіціям
    • у

      2012
      з’являється лінійка Rowenta Eco Intelligence, призначена для зменшення енергоспоживання з одночасним збереженням ефективності.
    • Упродовж роботи над цією лінійкою Rowenta співпрацює з Всесвітнім фондом дикої природи, щоб захистити довкілля в будь-який момент життєвого циклу виробів.
  • Зручність

  • Rowenta інвестує в дослідження для розробки нового дизайну продукції,здатного оптимізувати зручність використання без погіршення результатів.

    розробки нового дизайну продукції,
    здатного оптимізувати зручність використання без погіршення результатів.
    • упродовж
      15 років
      Rowenta працює над зменшенням рівня шуму своєї продукції в кожній області.
    • Фен Silence AC Sensor від Rowenta стає в 5 разів тихішим задля вашої зручності. Цей виріб успішно вийшов на ринок у
      2011
    • Пилосос Silence Force Extreme із рівнем шуму 62 дБ(А) стає «найтихішим пилососом» на ринку.
    • Silence Steam, «тиха пара» — таку назву отримує новий парогенератор від Rowenta. Назва говорить сама за себе: рівень звуку зменшився на 15 децибелів.
    • у
      2013
      Soft Extreme робить депіляцію безболісною. Volum'24 Respectissim створює об’єм на весь день і турбується про ваше волосся.

2014 Технології для покращення життя

 

Новий підпис підкреслює сутність бренду: ми покращуємо ваше життя завдяки високоефективним технологіям, що забезпечують бездоганні результати.

Порівняти