Інструкція і часті питання (FAQ) про Explorer Serie 60 RR7447WH

Найтонший робот 4в1*

За допомогою робота-пилососа Rowenta Explorer Serie 60 ви зможете очиститити свій дім і позбутись пилових алергенів, не ворухнувши й пальцем!  Дві його бічні щітки досягають усіх куточків і оптимізують покриття поверхні. Його Турбощітка та активна моторизована центральна щітка збирають весь бруд на своєму шляху. Крім того, його система Aqua Force протирає вашу підлогу під час всмоктування пилу, що забезпечує  ідеальні видимі результати! Його високоефективний фільтр забезпечує 99,9% захисту від пилу. Найтонший робот 4 в 1 * на ринку, з висотою лише 6 см, який дістає навіть під низькими меблями. Його методична система навігації Smart Exploration 4.0 охоплює весь ваш будинок з надзвичайною точністю. Крім того, він дуже простий та інтуїтивний у використанні: просто підключіться до додатку та керуйте роботом з будь-якого місця, в будь-який час. Він навіть сумісний з голосовими помічниками для справжньої делегації рутинної роботи по дому!

Номер для довідки : RR7447WH

Документація

Запитання та відповіді

Програму для роботів розроблено виключно для смартфонів.
Наша продукція сумісна з усіма операторами та більшістю інтернет-провайдерів на ринку.
Ви можете підключити пристрій до будь-яких типів мереж Wi-Fi WPA і WPA2 на частоті 2,4 ГГц.

Якщо на пристрої не відображається мережа Wi-Fi, можливо, на вашому модемі не ввімкнено мережу Wi-Fi на частоті 2,4 ГГц.
Її можна ввімкнути для більшості модемів. Перегляньте поширені запитання та відповіді свого оператора, щоб дізнатися, як це зробити.

Увага!
Ваш пристрій не може підключитися до мережі Wi-Fi із частотою 5 ГГц.
Мережа Wi-Fi із паролем, що містить спеціальні символи, не буде працювати так само добре, як мережа Wi-Fi із відкритим доступом (що не вимагає паролю).
Якщо ваша мережа не відображається в списку доступних мереж, пересуньте пристрій ближче до маршрутизатора.
Якщо мережа все ще не відображається, вона може бути несумісною з вашим пристроєм. Зокрема, мережі в діапазоні 5 ГГц не підтримуються. Перевірте список сумісних пристроїв і мереж.
У меню Settings (Налаштування) у правій частині головного екрана необхідно вибрати WiFi settings (Налаштування Wi-Fi) — Activate WiFi (Увімкнути Wi-Fi).
Потім виберіть мережу Wi-Fi та введіть свій пароль.
Перейдіть до налаштувань смартфона та переконайтеся, що його підключено до домашньої мережі Wi-Fi. Домашню мережу Wi-Fi має бути підключено до Інтернету.
Ознайомтеся зі списком основних проблем і рішень, починаючи з найпоширеніших.

  1. З’єднання завершено, але прилад не під’єднано: якщо ви бачите в додатку, що ваш прилад не під’єднано, закрийте та знову відкрийте додаток.

    Якщо після цього ви все ще не бачите прилад, виконайте такі дії.
    - моделі Explorer Serie 40: зніміть робот-пилосос із док-станції та утримуйте кнопку натиснутою впродовж 3 секунд. Якщо ви хочете під’єднати прилад до іншого телефону, можливо, доведеться натиснути кнопку кілька разів, доки індикатор не заблимає помаранчевим кольором.
    - моделі Explorer Serie 60: перезапустіть робот-пилосос за допомогою перемикача, розташованого поруч із контейнером для пилу.
    - моделі Explorer Serie 80: перезапустіть робот-пилосос за допомогою перемикача, розташованого на нижній частині приладу.

  2. Підключення до мережі Wi-Fi: перевірте пароль Wi-Fi та уважно введіть його.

  3. Тримайте смартфон поряд із приладом і модемом до завершення процесу з’єднання.

  4. Access Point Android: якщо ви бачите повідомлення про підтвердження, переконайтеся, що прилад підключено до телефону. Це повідомлення може з’являтися двічі під час процесу з’єднання.

  5. Access Point iOS: повторіть спробу кілька разів і перезапустіть смартфон.

  6. Access Point iOS: під час процесу під’єднання приладу на екрані телефону з’явиться спливаюче вікно з проханням підключитися до мережі SEB_ACCESS_POINT. Натисніть кнопку Join (Приєднатися).

  7. Access Point: після активації точки доступу перевірте таке.
    - моделі Explorer Serie 40: Чи блимає світлодіодний індикатор помаранчевим і чутно подвійний звуковий сигнал?
    - моделі Explorer Serie 60: Чи часто блимає індикатор Wi-Fi та чутно звуковий сигнал?
    - моделі Explorer Serie 80: Чи блимає індикатор Wi-Fi?

    Якщо ні, спробуйте ще раз.

  8. Access Point Android: після кількох спроб видаліть мережу SEB_AccessPoint у параметрах смартфона, якщо ви її бачите.

  9. Access Point Android: у деяких смартфонах є параметр, що надає змогу заборонити підключення до мереж Wi-Fi без доступу до Інтернету.

    Для здійснення з’єднання з приладом вимкніть цей параметр. Цей параметр є в смартфонах Xiaomi, наприклад Popophone F1 і Redmi note 8.

  10. Підключення до Інтернету: переконайтеся, що для під’єднання приладу не потрібен проксі-сервер.

  11. Операційна система Android: необхідно дозволити визначення географічного положення.

  12. Підключення до Інтернету: переконайтеся, що для підключення пристрою ви вибрали частотний діапазон Wi-Fi 2,4 ГГц, а не 5 ГГц.

  13. Підключення до хмари: перевірте, чи правильно встановлено автоматичне повторне підключення до домашньої мережі Wi-Fi.

  14. Підключення до хмари: активуйте передачу мобільних даних на смартфоні.

  15. Після кількох спроб: перезапустіть модем Wi-Fi.

  16. Після кількох спроб: вийміть вилку з розетки, зачекайте 20 секунд і знову підключіть прилад до електромережі.
    Якщо проблему не вдалося вирішити, відновіть заводські настройки пристрою (апаратне скидання).
Якщо після кількох невдалих спроб помилка не зникла, виконайте наведені нижче дії.
Натисніть на пристрої кнопку «База» протягом 5 секунд та перевірте, чи блимає індикатор Wi-Fi.
Якщо ні, вимкніть пристрій і знову ввімкніть перемикачем поряд зі сміттєзбірником.


Якщо помилка не зникла, це може бути пов’язано з неправильним використанням телефона.

Телефон Android
У процесі підключення застосунок автоматично під’єднає робота. Важливо не від’єднуватися від цієї нової мережі.
Під час підключення може з’явитися спливаюче вікно, вміст якого залежить від моделі вашого телефона.
• Якщо вам буде запропоновано змінити мережу, бо поточна не має доступу до Інтернету, відмовтеся.
• Якщо в спливаючому вікні запитується, чи потрібно від’єднатися від мережі без Інтернету, не від’єднуйтеся.
• Якщо в спливаючому вікні повідомляється про відсутність Інтернету, але не пропонується змінити мережу, не виконуйте жодних дій.

iPhone
Під час підключення до пристрою з’явиться спливаюче вікно із запитом щодо підключення до мережі «SEB_ACCESS_POINT». Погодьтеся, натиснувши кнопку «Приєднатися».
Якщо вам не вдається виконати цей крок кілька разів, перезапустіть телефон і спробуйте ще раз.
Після введення пароля не вдається підключитися до хмари.

• Під час підключення до хмари для успішного створення пари потрібне інтернет-з’єднання. Для цього можна активувати мобільне передавання даних або автоматично підключитися до домашньої мережі.
• Перевірте дату й час на телефоні. Якщо вони неактуальні, виконати підключення не вдасться.

Після кількох невдалих спроб виконайте наведені нижче дії.
• Перезапустіть модем Wi-Fi.
• Вимкніть пристрій і знову ввімкніть перемикачем поряд зі сміттєзбірником.

Після кількох невдалих спроб можна скинути пристрій.
Натисніть кнопку «База» й кнопку ввімкнення водночас і утримуйте протягом 5 секунд. Кнопка ввімкнення поблимає кілька разів, підтверджуючи активацію.
Важливо: вимкніть пристрій і знову ввімкніть перемикачем поряд зі сміттєзбірником.
Після введення пароля не вдається підключитися до мережі Wi-Fi.

1. Перевірте пароль Wi-Fi і уважно введіть його знову.
2. Тримайте смартфон поруч із пристроєм та інтернет-модемом, доки процес підключення не буде завершено.
3. Пристрій неможливо підключити до загальнодоступних мереж, наприклад у готелі.
4. Телефон Android Під час підключення до пристрою може з’явитися спливаюче вікно. У процесі підключення застосунок автоматично під’єднає робота. Важливо не від’єднуватися від цієї нової мережі.
Нижче наведено приклади проблем, які можуть виникнути під час використання різних моделей телефонів.
• Якщо вам буде запропоновано змінити мережу, бо поточна не має доступу до Інтернету, відмовтеся.
• Якщо в спливаючому вікні запитується, чи потрібно від’єднатися від мережі без Інтернету, не від’єднуйтеся.
• Якщо в спливаючому вікні повідомляється про відсутність Інтернету, але не пропонується змінити мережу, не виконуйте жодних дій.

Після кількох невдалих спроб виконайте наведені нижче дії.
• Перезапустіть модем Wi-Fi.
• Вимкніть пристрій і знову ввімкніть перемикачем поряд зі сміттєзбірником.
Під час підключення деяких телефонів Xiaomi можуть виникнути проблеми. Може з’явитися надзвичайно велика кількість спливаючих вікон.
Ця проблема є характерною для телефонів з операційною системою MIUI (як-от моделі Redmi та Pocophone).

У цьому випадку спробуйте виконати наведені нижче кроки:
Налаштування > Додатки > Керування додатками > Роботи Rowenta > Інші дозволи. На цій сторінці надайте дозвіл "Змінення підключення Wi-Fi".
Налаштування > Wi-Fi > Додаткові налаштування > Менеджер Wi-Fi. На цій сторінці вимкніть доступні параметри.
Голосовий помічник Alexa


Голосовий помічник Google
Можливих причин кілька:
• Ви ввели неправильну адресу електронної пошти для облікового запису. Перевірте її.
• Ви ввели неправильний пароль. Щоб скинути налаштування, запросіть тимчасовий пароль електронною поштою, а потім змініть його в меню програми.
Користуватися ним слід лише на підставі власних уподобань.
Це мапа, побудована за допомогою гіроскопа, тобто тимчасова мапа, яка дозволяє в режимі реального часу відстежувати сеанс прибирання. Ця мапа слугує лише для інформації й не змінюється користувачем. З кожним сеансом прибирання створюється нова мапа.
Якість гіроскопічної мапи може погіршуватися, коли робот зустрічає забагато перешкод під час прибирання. Перед запуском пилососа необхідно видалити перешкоди: шнури живлення, одяг або інші потенційні завади, які можуть призвести до проблем з роботом.

Якість гіроскопічної мапи може також погіршуватися, коли робот має труднощі, такі як в’їзд на килим, перетинання порогів чи ніжки стільця.
Гіроскопічна мапа має максимальну площу покриття 19 х 19 м (360 м²), тому переконайтеся, що док-станцію встановлено правильно.
Заборонено прибирати пилососом вологі поверхні, всмоктувати будь-які рідини, гарячі предмети (розпечене вугілля, цигарки), надзвичайно дрібнодисперсні речовини (гіпс, цемент, попіл тощо), велике гостре сміття (скло), шкідливі речовини (розчинники, абразивні речовини тощо), агресивні продукти (кислоти, засоби для очищення тощо), легкозаймисті та вибухонебезпечні продукти (на основі олії або спирту).
Розташуйте зарядну станцію біля стіни на рівній поверхні в місці, де робот-пилосос може легко її знайти.
У цьому місці мають бути відсутні перешкоди (зокрема, килими). Залиште принаймні по 1,5 метру вільного простору ліворуч і праворуч, а також 2 метри перед зарядною станцією. Якщо станцію розташовано в куті або її складно знайти, робот-пилосос не зможе дістатися до неї.
Покладіть кабель живлення зарядної станції вздовж стіни.
Для отримання докладніших відомостей дивіться інструкції в посібнику користувача.
Постійно залишайте зарядну станцію приєднаною до розетки (функція автоматичної підзарядки не буде доступна, якщо зарядну станцію не активовано).
Так, ваш робот-пилосос оснащено датчиками падіння, які виявляють сходи та діри.
Проте в деяких ситуаціях датчики можуть бути неефективними. Наприклад, вигнуті краї сходів, килими біля сходів, слизькі поверхні й перешкоди можуть погіршити ефективність датчиків.
Перш ніж запускати робот-пилосос, переконайтеся, що в приміщенні немає перешкод, шнурів живлення, одягу або інших потенційно небезпечних предметів, що можуть призвести до поломки приладу або інших нещасних випадків.
Так, робот можна заряджати на станції для заряджання, навіть коли його головний вимикач вимкнуто.
Перевірте, чи правильно встановлено перемикач знизу робота в положення ON (УВІМК.).
Робот-пилосос має 3 режими очищення:
• Methodic (Систематичний) (для очищення всіх доступних ділянок)
• Wall follow (Уздовж стіни) (для очищення вздовж стін і в кутах)
• Spot (Місцевий) (для очищення певних зон)
Щоб обрати режим Methodic, натисніть один раз кнопку живлення на роботі.
Щоб обрати режим Spot, натисніть двічі кнопку живлення на роботі.
Щоб вибрати режим Wall follow, тричі натисніть кнопку живлення на роботі.
Ви також можете активувати різні режими очищення в програмі на телефоні.
Щоб зробити перерву в процесі очищення, натисніть кнопку живлення на роботі.
Щоб відновити очищення, натисніть кнопку живлення ще раз.
Щоб відправити робота на док-станцію, натисніть кнопку підзарядки на роботі. Кнопка підзарядки буде світитися червоним кольором.
Коли робот заряджається, індикатор заряджання на базі блимає синім кольором.
Коли робот повністю заряджений, індикатор перестає блимати та світиться синім.
Завжди тримайте робот-пилосос на док-станції, коли ви ним не користуєтеся.
Якщо ви плануєте не користуватися роботом тривалий час, повністю зарядіть акумуляторну батарею, а потім витягніть її, попередньо переконавшись, що робота вимкнено. Зберігайте їх у прохолодному сухому місці. Заряджайте акумуляторну батарею кожні 3 місяці.
Не рекомендується використовувати швабру з водою на делікатних поверхнях, наприклад на паркеті, килимах та ковриках.
Ні, резервуар для води та зволожену швабру потрібно встановлювати безпосередньо перед прибиранням і знімати відразу після прибирання.
Негайно вимкніть робот-пилосос.
Зніміть пилозбірник, фільтр і головну щітку.
Добре висушіть перш ніж встановити назад.
Викидайте вміст контейнера для пилу в кошик для сміття після кожного використання. Очищайте ущільнення контейнера для пилу тканиною.
Рекомендується очищати центральну щітку раз на тиждень.
Додаткові відомості див. у посібнику користувача.
Рекомендується чистити фільтри щонайменше раз на тиждень.
Додаткові відомості див. у посібнику користувача.
Ліве, праве й передні коліщатка потрібно регулярно очищати від волосся й ниток.
Рекомендується протирати датчики й клеми заряджання (робота й бази для заряджання) чистою сухою тканиною раз на тиждень.
Вимкніть робота, перш ніж очищати датчики й клеми заряджання.
Не використовуйте мийні засоби для очищення робота-пилососа.
Для деяких деталей можна використовувати воду, а інші можна очищати тільки сухою тканиною. Додаткові відомості див. у посібнику користувача.
Рекомендується замінювати фільтр дрібного пилу й поролоновий фільтр кожні 6 місяців.
Бічні щітки потрібно замінювати на нові кожні 6 місяців.
Не використовуйте прилад. Щоб уникнути небезпеки, їх має замінити авторизована компанія з ремонту пилососів.
Не використовуйте прилад. Щоб уникнути небезпеки, не торкайтеся клем. Необхідно від’єднати зарядну станцію від електромережі, після чого цю станцію має замінити авторизована компанія з ремонту пилососів.
Перевірте:
чи контейнер для пилу не повний;
чистоту фільтрів;
чи в отвір для всмоктування під роботом не потрапив об’єкт або сміття.
Є кілька можливих причин:
• Якщо робот не почав роботу з док-станції, він не повернеться до неї. У такому разі робот повернеться у відправну точку.
• Якщо робот-пилосос працював у режимі Spot, він повернеться у відправну точку.
• Якщо робота підняти й знову поставити на підлогу, він спробує повторно визначити своє положення. Якщо йому це не вдасться, він повернеться у відправну точку.
Перевірте дотримання таких умов:
• Станцію для заряджання не можна ставити на килим.
• Станцію для заряджання потрібно встановити на безпечній відстані від джерел тепла в захищеному від сонячних променів місці.
• Вільне місце збоку й спереду від станції для заряджання має відповідати інструкціям із посібника користувача.
• Вилку правильно підключено до станції для заряджання.
• Кабель для заряджання підключено до джерела живлення.
• Навколо бази для заряджання немає предметів, що заважають.
• Біля клем станції для заряджання немає предметів, що заважають.
• Станцію для заряджання активовано (світлодіодний індикатор зелений).

Якщо після перевірки цих елементів робот все одно не може знайти базову станцію, зверніться до авторизованої компанії з ремонту пилососів.
Можна виконати такі дії:
• Вимкніть і ввімкніть головний вимикач.
• Від’єднайте кабель і знову вставте його в станцію для заряджання.
• Перевірте, чи не забруднено клеми заряджання й віконця датчиків, а потім протріть основний блок і станцію для заряджання сухою тканиною. Не забудьте перед цим вимкнути головний вимикач і вимкнути робота.
• Перевірте, чи немає біля станції для заряджання перешкод: дзеркального предмета, стільця тощо.

Якщо після цього автоматичне заряджання все одно не працюватиме як слід, зверніться до авторизованої компанії з ремонту пилососів.
Це звичайне явище. Пилосос можна залишати підключеним до док-станції без жодного ризику.
Застереження. Використовуйте тільки вказаний зарядний пристрій.
Перевірте дотримання таких умов:
• Чи правильно встановлено перемикач знизу робота в положення ON (УВІМК.).
• Якщо екран світиться. Якщо ні, зарядіть робота на базовій станції.
Перевірте дотримання таких умов:
• Колесам не заважають предмети.
• Робот не блокується через перепади рівня підлоги.
• Повідомлення про помилку не відображається. (див. розділ про усунення несправностей і коди помилок у посібнику користувача)
Можна виконати такі дії:
• Переконайтеся, що на відстані 10 см від сходів/ям немає перешкод.
• Протріть віконця датчика сухою тканиною.

Якщо після цього проблема залишиться, зверніться до ухваленої компанії з ремонту пилососів.
Перевірте, чи немає перешкод для роботи щітки. Очистьте щітку від волосся й ворсу.
Якщо щітка пошкоджена, замініть її на нову.
Індикатор, що блимає, і звуковий сигнал указують на помилку.
Відомості про помилки та їх усунення див. у посібнику користувача.
Можна виконати такі дії:
• Перевірте, чи не перекрито канал впуску.
• Перевірте, чи добре закріплено контейнер для пилу.
• Якщо контейнер для пилу заповнений, випорожніть його.
• Зніміть і очистьте центральну щітку.
• Перевірте, чи не забився фільтр.

Якщо після цього проблема залишиться, зверніться до ухваленої компанії з ремонту пилососів.
Функція захисту механічної щітки активується, коли робот виявляє ризик.

Можуть виникнути дві ситуації
Механічна щітка може застрягнути: робот намагатиметься її вивільнити й вимкне пилосос і механічну щітку.
Робот спробує вивільнити щітку: якщо це не вдасться, він вимкнеться й чекатиме, поки ви вивільните її вручну.

Якщо механічна щітка застрягає в товстому килимі через довгий і/або товстий ворс або якщо робот-пилосос очищує килим тривалий час, щітка припинить обертатися, і робот-пилосос продовжить працювати без неї.
З роботом можуть виникати певні проблеми, для яких передбачено коди помилок.
Що означають коди помилок і як вирішити відповідні проблеми, див. у посібнику користувача.
Можливо, фільтр вставлено неправильно. Спробуйте розташувати фільтр правильно в гнізді на тримачі.
Дотримуйтеся інструкцій, наведених у посібнику користувача, щодо ввімкнення приладу, а потім підключіть інший прилад до мережевої розетки, щоб переконатися, що вона працює. Якщо прилад усе одно не працює, не намагайтеся розібрати або відремонтувати прилад власноруч, замість цього зверніться в авторизований сервісний центр.
Налаштування робота можна скинути, утримуючи одночасно натиснутими кнопки Home (База) та Start (Пуск) протягом 5 секунд. Коли процес завершено успішно, ви почуєте подвійний звуковий сигнал, а кнопка Start заблимає.
Це нормально, тому що ви підключені до пристрою, у якому немає функції підключення до Інтернету.
У деяких смартфонах після підключення до мережі Wi-Fi, до якої підключено пристрій, ви можете побачити повідомлення з проханням підтвердити бажання залишитися в цій мережі, що не має підключення до Інтернету. Щоб з’єднання було успішним, слід відповісти, що бажаєте підключитися до цієї мережі в будь-якому разі.
По-перше, перевірте, чи підключено робота. Якщо світлодіодний індикатор Wi-Fi блимає, робот намагається підключитися до мережі Wi-Fi.

Світлодіодний індикатор не горить: робот не підключений. По-перше, перевірте підключення до Інтернету.

Світлодіодний індикатор блимає: робот намагається підключитися. Зачекайте кілька секунд.
Якщо це триває кілька хвилин, перезапустіть робота, знявши його з бази та скориставшись вимикачем, розташованим біля контейнера для пилу.

Світлодіодний індикатор горить стабільно: робота підключено.
У цьому випадку перезапустіть робота, знявши його з бази та скориставшись вимикачем, розташованим біля контейнера для пилу. Якщо це не спрацює, скиньте налаштування робота.
Перезапустіть робота за допомогою перемикача поряд зі сміттєзбірником.
Якщо індикатор підзарядки (5) блимає синім кольором 3 рази, а потім, після сигналу, починає блимати червоним, замініть акумулятор або зверніться з роботом-пилососом до авторизованого сервісного центру.
Ні, прилад розроблено лише для використання в приміщенні.
Так, датчики робота-пилососа працюють без світла, прибирання виконуватиметься.
Робот-пилосос ефективно працює на твердих покриттях підлоги, зокрема плитці, паркеті, ламінаті, вінілі й килимах товщиною до 1,5 см.
Так, робот-пилосос рекомендується використовувати для підтримки чистоти. Проте деякі поверхні робот очищує не так ефективно, як звичайні пилососи.
Так, у мобільному додатку можна запланувати одноразове прибирання або налаштувати функцію щоденного прибирання.
Робот має обмеження: одна програма на день для оптимального прибирання всіх доступних приміщень.
Так. Після повного заряджання робот перемкнеться в режим очікування.
Так, робот автоматично повернеться до бази для заряджання, коли під час прибирання рівень заряду стане низьким.
Після заряджання пилосос почне процес прибирання заново.
Робот не повертається до док-станції, оскільки він не почав роботу з неї: оскільки робот повертається у відправну точку, він повернеться до місця, у якому почав прибирання в режимі Spot.
Ваш прилад містить цінні матеріали, що можна видобути або використати ще раз. Залиште його на міському пункті збирання відходів.
Якщо вам здається, що якихось частин бракує, зателефонуйте до центру обслуговування покупців, і ми допоможемо вам знайти прийнятне рішення.
Будь ласка, перейдіть до розділу "Аксесуари" веб-сайту, щоб легко знайти те, що вам потрібно для вашого продукту.
Знайдіть більш детальну інформацію в розділі «гарантії» цього веб-сайту.
Робот-пилосос має 3 режими потужності: Silent (Тихий), Normal (Стандарт) і Boost (Турбо).
Ви також можете активувати різні режими потужності в програмі на телефоні.
Так, датчики робота можуть ідентифікувати поверхню килимів, і робот автоматично переключається в режим Boost.
Повне заряджання акумуляторної батареї триває 4–5 годин.
Робот може працювати до 90 хв, перш ніж батарея розрядиться.
Ви можете дати комусь свого робота, але ця людина має завантажити програму для роботів Rowenta та дотримуватись інструкцій щодо підключення.
Щоб ваш смартфон знаходив мережу Wi-Fi поблизу, програма потребує дозволу на визначення місцезнаходження відповідно до вимог компанії Google.
Якщо ви не дасте дозволу, смартфон не зможе знайти ваш пристрій, а також не зможе продовжити створення пари.
Ця інформація не використовуватиметься або зберігатиметься.
Якщо ви хочете продати свого робота, слід видалити свої дані:
• Натисніть кнопки «Живлення» і «Головна» та утримуйте протягом 20 секунд.
• Відкрийте програму «Роботи».
• Натисніть на налаштування.
• Натисніть на назву вашого робота та «Видалити продукт».