1. Зв'язок з Rowenta — служба підтримки
Ви можете зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів щодо будь-якого запиту, пов’язаного з нашими продуктами та послугами. Однак для швидкого пошуку відповіді пропонуємо спочатку ознайомитися з такими розділами:
- Питання, що часто задаютьсяОтримайти відповіді
на питання. - Знайдіть свої аксесуари/запчастиниПридбати аксесуари, витратні матеріали або
запасні частини для вашого продукту. - Зверніться до сервісного центруЗнайти інструкції користувача
для ваших продуктів - Наші умови гарантіїПереглянути умови
гарантії продукту. - Можливість ремонтуВаш продукт можна відремонтувати ?
- Гарантійний і негарантійний ремонтЗнайти авторизований
сервісний центр.
2. Хочете дізнатись більше про наші послуги? Перевірте ці розділи :
3. Ваш прилад перестав працювати?
На Ваш прилад діє гарантія
Доручіть його безкоштовно відремонтувати одному з наших авторизованих сервісних центрів.
Якщо на Ваш прилад більше не діє гарантія, Вам доступні 2 можливі рішення: Зверніться безпосередньо до одного з наших авторизованих сервісних центрів. Вони візьмуть на себе відповідальність за Ваш прилад, проведуть відповідну діагностику та оцінку ремонту.
Якщо Ви бажаєте відремонтувати свій прилад самостійно, придбайте деякі запчастини та аксесуари в нашому онлайн-магазині аксесуарів та зверніться до нашої онлайн-підтримки online help.
4. Хочете дізнатись більше про наші послуги? Перевірте ці розділи :
Будь ласка, зв’яжіться з одним із наших уповноважених фахівців з ремонту.
Rowenta має акредитовані сервісні центри в Україні, які займаються гарантійним ремонтом побутової техніки та постгарантійним обслуговуванням, а також продають аксесуари та запасні частини.
5. Ви можете зв'язатися з нами за допомогою простої веб-форми, щоб надіслати запит, будь ласка, виберіть тему, пов'язану з вашим питанням
Потім заповніть форму, яка з'явиться, і надішліть її нам. Ми відповімо на ваш запит якомога швидше.
Заповнити контактну форму6. Хочете зв'язатися з нами за телефоном ?
Телефон гарячої лінії: 0800 30 80 83
Графік роботи: Понеділок - П'ятниця з 9.00-18.00
Наша служба післяпродажного обслуговування та постгарантійної підтримки споживачів може відповісти на всі ваші запитання щодо товарів та послуг бренду Rowenta. Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися з нами по телефону в зазначені години роботи кол-центру. У неробочий час ви можете скористатися нашою контактною формою, ми відповімо на ваш запит якомога швидше. Офіційною є лише вказана інформація про торгову марку Rowenta та контактні дані на веб-сайті rowenta.ua.